Thursday, March 30, 2006

On this day 24 years ago...

I was born :) My parents' first child.

Time really does fly! I can't believe I'm 24 already! Anyways! I don't feel like writing much... just thought I'd post some random picks... Show you a little bit of who I am or whatever the picks tell you... who knows? Maybe you'll learn something new about me :oP

Here I am with my baby sitter.

Holding a dead crockodile :)

Surrounded by friends.

Dad reading to us outside our tents in Woito. (We lived in tents for 6 months while a hut was being built for us.)

The Norwegian School's girl soccer team!

Sleep-over at the boarding school :)

Song competition at The Norwegian School... I am in the pink dress! :oP Oh, so fun!

Ok, I think that'll do... how was that for RANDOM picks... hehe... Have a nice day!

4 Comments:

Blogger Dagný said...

Til hamingju með afmælið!
Ég setti þetta líka á myspace hehe :p

12:25 PM  
Blogger Ragna said...

Já til hamingju með afmælið - kveðja úr stóra eplinu
- RHH

3:31 PM  
Anonymous Anonymous said...

Elsku Katrín! Innilega til hamingju með afmælið þitt!! Ég fann ekki e-mail adressuna þína hjá mér, fruntalega skrítið, þannig að mér datt í hug að kasta kveðju á þig hérna á síðunni þinni, frábær síða by the way! Hlakka til að spjalla betur þegar ég kem heim, kem eftir 1 og 1/2 viku. Hafðu súper dúper góðan dag, RISA stór afmælisknús frá mér! Gunnar biður innilega að heilsa!

3:45 PM  
Anonymous Anonymous said...

Hi Katrín,
Til hamingju með dagin, vonandi hefur þú átt góðan dag so far.
see u soon :-)

8:06 PM  

Post a Comment

<< Home